När man bara hamnar i kläm och känslorna bara svämmar över.

Jag kommer vara låg i bloggen nu, jag kan inte hantera allt som händer. Vad som än händer börjar jag gråta för. Det skrämmer mig.

Imorgon är jag iallafall ledig och jag tänte sova ut och sedan plugga klart matten, fysiken och labbrapporten. Desutom måste jag börja plugga spanskan. Jag har nästan helt bestämt mig för att  bara läsa denna terminen spanska, sedan så lägger jag ner det. Språk är inte min grej och jag tänker inte lägga mer energi på något jag vet att jag inte kan. Jag kommer nog ändå åka ner till spanien efter gymnasiet och jobba, så då tar jag spanska kurser. Jag har ju en kusin där nere.

Om jag får någon tid över imorgon så har jag lite pengar kvar att göra av med sedan julen. Det känns som om H&M har fått in massa fina toppar, så jag hoppas på att hitta något! På kvällen, eller halv 5, så är det dressyrkurs som gäller.

Jag saknar min baby. <3

God natt!
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0