My world is your world, my fight is your fight & my heart is your heart.

Hejsan!

Hur mår ni?

Jag har faktiskt sovit underbara tio timmar inatt! Trots att jag var helt förstoppad i nejsan. Usch, det är så äckligt att vara förkyld!

Det har hänt typ allt och inget under de dagar jag inte uppdaterat. När uppdaterade jag ens senast? haha! Idag är det i vilket fall sista dagen på min julledighet och jag ska verkligen ta tillvara på det, hihi.

Vid tre så ska jag träffa Fänmymän och gå lite på mobilia, och innan dess ska jag försöka hinna åka till stallet, om då pappsen kan köra mig, haha.  Ikväll ska jag börja så smått med spanskauppgifter och labbrapport, sedan ska jag ha en pyssla om mig kväll med ansiktsmask, långbad, inpackning och mys!

Sedan är vi fit for fight för skola imorgon! Och det känns faktiskt inte helt dumt det heller!

Vad ska ni göra idag? Och när börjar/de ni skolan?
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0