Lär känna mig!

VAD GJORDE DU FÖR TIO ÅR SEDAN?
Började skolan, gick på gymnastik, och simning. Började rida.´Jag älskade min docka, haha.

VAD GJORDE DU FÖR ETT ÅR SEDAN?
Jag gick på högstadiet på sundsbro

FEM SNACKS DU GILLAR
Frukt, glass, chips, popcorn & grönsaker.

FEM LÅTAR DU KAN HELA TEXTEN UTANTILL 
An angel - Declan
Michael Jackson - Bad
Michael Jackson - speechless
The greatest love of all - whitney houston
Nästan hela singel och sökande, haha.

FEM SAKER DU SKULLE GÖRA OM DU VAR MILJONÄR
Sparat lite pengar, rest massor, levt fint, spenderat det på nära och kära, och på mig okcså, haha och skänt en del.

FEM DÅLIGA VANOR
om man tjatar på mig gör jag allt utom det, tröttnar snabbt, blir lätt less på människor som klänger för mycket, städar mitt rum mindre och mindre ju stökigare det blir och kan inte göra saker ordentligt om jag inte vill.

 FEM SAKER DU GILLAR ATT GÖRA
Umgås med kompisar, fixa med naglar och skink, resa, rida och sy och var allmänt kreativ.

FEM SAKER DU ALDRIG SKULLE KLÄ DIG I ELLER KÖPA
pälskläder
leopardleggings
läderjeans
sånna stora, klumpiga skor med knäppen upp till knäna.
Gummiband på benen.

FAVORITLEKSAKER
Kameran, (hästarna, fast de är inga leksaker), The sims och wii



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0