Jag har fixat Voddler!

Wow! Just nu är jag sjuuukt glad! Jg har nämnligen fått voddler, ni vet som spotify fast med filmer? För ett tag sedan frågae jag efter en invite, även om det stod att de itne skickade ut fler invites. Men idag när jag kollade mailen så hade jag fått en invite! Wopiii!

Annars så hade jag en sjukt rolig kväll med Kajsa och Josefin igår. Haha, sjukt. Vi såg slutet av fjorton suger och sedan hela hipp hipp hora. Efter det så typ, ja? stretchade vi? haha. Ja, men sedan gick josse vid halv tre något och jag och Kajsa somnade runt 3.

Idag vaknade vi runt 12, segade lite, åtfrukost och spelade wii. Sedan tog vi med Leo och gick en runda, på vägen hoppade Kajsa på bussen hem och jag fortsatte min lilla Leorunda. När jag sedan kom hem stack jag vidare till Elin där även Jenny var och vi tittade lite Harry Potter innan vi drog hem igen, hihi.

Hur har er dag varit?
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0