I carry your heart, I carry it in my heart.

Hejsan!
Hur är det med er idag?


Jag kom precis hem från skolan efter en ändå helt okey dag. Vårterminen började idag så vi har fått en del ändringar i vårt schema. Jag tyckte att vårt gamla var ganska bra, iallfall efter att ha tittat på detta. En av ändringarna är iallfall att vi börjar 8.10 på måndagar istället för 9.00 som vi gjort tidigare. Sedan hade vi ju labb varje tisdag och vi var halvklasser så varannan tisdag började vi 10.00 och varannan 8.10, så blir det inte i fortsättningen minsann, nu kommer vi bara ha sovmorgon var 4 vecka eftersom fysiklabbe och biologilabben kommer ligga paralellt. Jaja, vi slipper matten på måndagar ialflall så vi slutar typ en timme tidigare, och det är ju alltid något!

Nu har jag även hunnit äta mellanmål och jag står i valet om jag ska åka till stallet nu och rida, elelr om jag ska dra med mig Sofia på ett skivstångspass på friskis och svettis! Jag tror det blir friskis, man känner sig mer död då än efter ett ridpass! Dessutom rider jag ju imorgon! ♥

Sådärja, hur har er dag varit såhär långt? =)

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0