I. am . frezzzing !

Jäävlar vad kallt det är idag! Och har varit de senaste dagarna. Jag är verkligen glad att jag har min goose alltså! Annars hade jag avlidit. Jag har precis ätit lite av fruktsalladen som jag gjorde igår och satt på en brasa.

Jag måste säga att måndagar är verkligen chilla dagar! Förutom att man måste upp så tidigt och bajs så har vi ju najs lektioner och så. Dessuom slutar vi tidigt!

Ikväll ska jag rida! ♥ det är faktiskt rätt sjukt att det fortfarande, efter 10 år, är lika roligt. Jag är en sådan som tröttnar på saker snabbt, men ridningen är något jag alltid hållt på med. Ända sedan jag var 7 år och snooorrädd för hästar.

Nu ska jag hämta mitt täcke och räkna lite matte innan jag drar till das stable! Och buta om till mjukis såklart!

Hej fresten!
xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0