Don't u wish your girlfriend was hot like me? Don't cha!

Chena!
Allt bra med er?

Ursäkta för den väldigt obefintliga uppdateringen igår, men ingenting hände under dagen= Ingentign ball att skriva om, förutom att jag, mamma och Therese stack till Allfrukt och köpte typ hur mycket frukt som helst? Me like!

Nu ska jag snart kila bort till bussen som då ska köra mig in till stan. Jag tänkte trängas med alla andra nu på mellandagsreans sista dagar. Det är ju även då det är som billigast?

Jag har även kommit fram till at jag ska vänta med att köpa ett objektiv. Jag vill ju ha ett, men jag fyller år i mars och önskar mig pengar till ett då istället! Wopi! Alltså ahr jag massa pengar kvar att slösa idag, hahah.

Vi hörs sen!
xoxo


Kommentarer
Postat av: Robin Johansson

Hejsan där Ellenor!!! =D

Såg din fråga och svarar gärna =P



EX:

body {

margin-top: 0;

margin-bottom: 0;

margin-left:0;

margin-right:0;

padding:0px;

background:#000000;

background-image: url("bakgrundsbilden");

background-repeat: no-repeat;

background-position: top center;

background-attachment: fixed;

}



och det är "background-attachment" som går att ändra till antingen scroll, fixed eller inherit, och det är fixed som får den att stanna, fixerad. ^^

Kramis

2010-01-07 @ 23:23:03
URL: http://catwalker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0