Det spelar ingen roll vad ni säger, min mamma är Bäst! ♥

xoxo

Jag vaknade runt 12 idag, wopi! Och ja. Det är väll så långt jag har kommit, haha. Nej men jag gjorde en smoothie till frukost också faktiskt. Mest för att min underbarasötasnällaomtänksammavarmaheltfantastiska mamma sa att "Ellinor, kan du inte göra smoothies? Fukten håller på att ruttna", och vad gör man inte då?

Jag gjorde alltså en frulle bestående an en apelsincitronäpplebanan-smoothie som faktist var godare än förväntat. Tyvärr var den uppdrucken innan jag hann ta en bild, men recept kommer senare!

Idag så har jag veeerkligen fotoabstinens. Jag har lust att dra med någon och ställa framför kameran på isen vid klagshamns strand. Någon frivillig? Inte? Nähä. Jag hade i vilket fall ändå tänkt sticka till stallet och ta med mig kameran. Frågan är hur jag ska ta mig dit .

Vi hörs senare, riight?
xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0