Cause love's such an old fashioned word .

Hejsan allihopa!

Dagen blev inte alls som jag tänkt i morse. Istället för att jag stack till stallet så kom Emma hit typ vid 2 tiden. Vi fixade lite med hennes nya blogg en stund och så innan hon skulle hem och äta. Den är inte riktigt helt klar, men jag ska försöka hinna med det imorgon! Precis när Emma skulle gå kom mamma hem och hon hade köpt en råsaftscentrifug, vilket är en "liten" makapär som man kan stoppa ner frukter och grönsaker i och ut kommer juice! Jag gjorde en med jordgubbar, hallon, apelsin och lime. Den blev förvånansvärt god och recept kommer i nästa inlägg.

Jag har även hunnit råstäda köket för att jag fick typ utbrott för att det var så mycket grejor och saker var bara inkastade i skafferiet (jag kan nog skylla mig själv för det..,) och nu väntar jag på kajsakajsa. Vi ska titta på film och chilla stenhårt. Sedan ska hon sova här, härligt!

Har ni fresten märkt att jag i princip har slutat göra smilisar här i bloggen? Innan skrev jag smilisar i varje mening, i princip!

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0