Brio tågbanesväng

Hahaha, ojojoj vad fel det kan bli., följande felsms kommer från felsms.com.

Garvar sönder här hemma:

Till: Mamma
Sms: Jag har big problem nu. Har haft dicken åt vänster i kallingarna hela tiden och nu är den lite sne åt det hållet. Den ser lite ut som en brio tågbanesväng. Hur gör jag den till normalt rak igen.
Svar: Jag har inget riktigt bra svar på det där hjärtat.

Förklaring:  Fatta att jag skickade ett sms om min sneda kuk till min mor. Det är så bizzart så det finns inte. Rodnar när jag tänker på det


Till:
Min chef
Sms: Idag luktar fan i mig inte mina fisar speciellt illa. Nästan tvärtom, gott. Hur är det med dina?
Svar: Men snälla. Det där tänker jag inte svara på.


Till: Pappa
Sms: Fan va det bränner i halsen efter att jag svalde din sperma. Hope you like it?
Svar: Nej säg inte så där. Jag vill inte veta vad du håller på med

Förklaring: Pappa fick smset där jag pratar om att sälja. Kille som skulle haft det vågade inte komma hem till oss något mer.


Till: Mamma
Sms: Shiiet Jag och Fredrik hade sex i morsans säng igår, hoppas inte hon får reda på det :S
Svar: Men Sophie... jag tror att vi ska ta ett snack när jag kommer hem. Du har utegångsförbud i två veckor och byt mina lakan nu!


Till: Pappa
Sms: I kväll vill jag att du har Stay ups på dig. :P
Svar: Glöm det. Det kommer inte på frågan.



Till: Mamma
Sms: Vilket jävla knullruffs du hade i går. Vad hade du gjort?
Svar: Det där tänker inte jag svara på



Till: Mamma
Sms: Godmorgon ditt gamla sprutluder.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0