100108

Hejsan!

Ny dag, nya tag eller vad är det man säger? Jag hoppas iallfall att är bra med er! Är det det? =)

Jag ska snart få tummen ur röven och traska bort mot bussen till stallet. Jag ska rida Nmo var det tänkt, och självklart mysamysamysa med min älskling. Jag hoppas hon blir bra snart. Veterinären sa iförsig att det kunde ta ett år, men jag hoppas att Truly chockar och blir frsik redan nu, efter ett halvår ♥.

Såså är det väll planerat för idag, haha. Jaja, sista dagen på ledigheten (+ helgen då), så man får nog vara lite impulsiv!

Vad ska ni göra idag?

Ha en bla dag!
xoxo


Kommentarer
Postat av: Robin

Hejsan Ellis =P Ne jag vet inte vad du gjorde för fel, svårt att säga när man inte har koden att se på och testa. Men jag skulle kunna hjälpa dig med den om du vill ;)

2010-01-08 @ 14:16:25
URL: http://catwalker.blogg.se/
Postat av: Robin

Jovisst kan jag göra det, säg vad du vill ha så ska jag fixa det så gott jag kan ;)

2010-01-10 @ 06:02:08
URL: http://catwalker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0