Vampire Diaries

Hejsan!

Hur är det med er idag?

Med mig är det toppen! Denna gången vågar jag itne säga för mycket, men jag tyckte det kändeshimla bra på kemiprovet idag, men det har ni väll hört innan, eller? haha.

Idag ahr jag haft det lite mys här hemma, tagit det ganska lungt. Nu tittar jag på Vampire Diaries, av en ren slump, på tv 6. Den verkar grymt bra! Vet någon om den bara kommer sändas på torsdagar eller kommer den sändas på andra dagar också?

Nu är den snart slut =(, och jag ska plugga lite på historian innn det blir dags för sängen!

Ha det bra och sov sött!
xoxo

Kommentarer
Postat av: fredrika

bara torsdagar, och ja, DEN SERIEN ÄR SÅ JÄVLA BRA!

2010-02-14 @ 20:08:59
URL: http://mrspope.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0