Lay it back, come closer

Hejsan!

FREDAG! Skojjar ni vad skönt det ääär? Denna veckan har gått så grymt långsamt så jag har nog växt några centimeter när jag dragit mig genom den! Haha, man kan ju alltid hoppas. Jag var till och med på ett litet heelsobesök hos sjuksköterskan och hon sa att jag var hela 162,5 centimeter och att jag nog skulle växa 1-4 centimeter till = Längre än storasyrran på fjuttiga 163 centimeter! Det kunde man inte riktigt tro om lilla mig va?

Haha! RUB IT IN YOUR FACE SYRRAN! hahah =D

Jaja, Nu tänkte jag ta med Leopeo ut på en liten runda och få honom att agera lite modell i snön innan jag säkerligen kommer däcka framför TV:n och Top Model. Jag är så jääkla trött!

Har er vecka gått lika långsamt som min?

TTYL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0