Kolhydrater: 0

Tja!

Åhhhhhh, kan någon, snälla någon bara ge mig en fet påse godis? Helst från godisbutiken i Limhamn men det går bra med vilket annat mög som helst! Förutom karamellkungen dådå..,

Idag har jag levt på inga kolhydrater alls och jag är sjukt stolt över mig själv. Speciellt när jag har lov, så brukar det ju bli att man nallar i skafferiet, men icke sa nicke! Jag vill bli av med sockersuget och då får man göra vad som göras måste!

Vi provar en GI-metod här hemma för att bli av med kvällssockersuget som vi dras med nästan varje kväll. För mig brukar det yttra sig som godis eller oboy-sug. Åh, oboy. Älskade oboyen har fått stå stilla i skaferiet hela dagen.

Fast det går bra! Inte en endaste dålig sak har sluppit ner i Ellinors mage idag! WOPI! Nu är det bara 9 dagar kvar! =D

God natt!
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0