Kemiprov is das shit!

hahah, eller inte! Dess två dagarna som jag itne har uppdaterat något vidare, så har jag suttit på mitt rum och pluggat Kemi. Så är det om man vill lyckas minsann! Jag vill bli något. Jag vill kunna ståpå mina egna ben med en egen stadig ekonomi senare. Jag vill kunna ge mina framtida barn en så jäkla bra uppväxt. Precis som mina egna föräldrar gett mig. Samtidigt vill jag bli läkare, veterinär eller någonting för min egen skull. Speciellt för min egen skull.

Så ja. Idag har jag alltså pluggat! Fram till nu faktiskt! Idag i skolan kom jag även på en skitbra plan. haha. (inte för at jag brukar hålla mig till dem, men ja). Jag kom iallfall fram till att jag ska göra alla småläxor på söndagarna. Te.x. Matte och andra uppgiftsläxor. Dessutom ska jag plugga på glosor och så på söndagarna och sedan bara repetera dem dagen innan läxan. Det ger mig mer tid att lägga ner på plugg inför prov, och sedan så ger det mig ändå mer fritid på vardagar + att jag inte sitter långt in på natten på vardagarna och är snortrött morgonen därpå.

Nu är det dags för lilla mig att sova, Det är kemiprovsdags imorgon och jag ska gå upp vid 7 och plugga lite innan!
Vad har ni haft för er? =)
xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0