Home again =)

Hejsan!

Avatar var riktigt bra ju! Haha, jag känner mig en aning seg, men jag gillade verkligen filmen!

Nu sitter jag här hemma och har precis ätit mig mätt på en omelett med salami och tomat. Det är faktiskt förvånansvärt enkelt att skippa kolhydraterna! Ta sallad eller keso istället för ris, potatis och pasta. Skippa även allt med mjöl i sig, som t.ex. mackor och så. Självklart får man ju skippa godis och chips och allt detdär med, men 70% mörk choklad går bra! Så om du är sugen på något så ta en bit choklad eller en frukt!

Nu tänkte jag sätta mig med lite spanskläxa innan det blir lite söndagsmys framför TV:n och tidig sänggång.

Vad har ni för er? =)

Vi hörs imorgon!
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0