Ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra, Mod att förändra det jag kan




Tröja Gina, Lackleggings (Som luktar korv - bajskorv) Gina, Ring H&M och armband Homemade

Fredagens kläder, men ah, bättre sent än aldrig, right?

Jag kommer precis hem från stallet, har stillat mitt dåliga samvete över Truly och pussat massor på henne. Maja har även köpt ny kamera så vi fotade lite, hih. Det blev riktigt fina bilder! Majs ska  bara skicka dem till mig så får ni se! Era ögon kommer ploppa ut! haha.

Nu blir det studier, Kemiprov på torsdag och jag är stolt över att redan ha börjat plugga. Jag tror minsann jag ska tappa upp ett bad och läsa kemi i badet! Härligt va? =)

Sen vad det Mattebajs, öh. Jag kanske skulle gå på drop-in matten imorgon? Just nu ftatar jag inte mycket av den alltså.,

TTYL

Kommentarer
Postat av: Gina

såå himla söt!



älskar fortfarande dina ögon ! :*

2010-02-08 @ 09:47:44
URL: http://sajkokat.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahah, auw, vi kan byta? (A) ahaha

2010-02-08 @ 15:43:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0