Dante ?

Tja!

Jag kommer precis innanför dörren (nästan iallfall). Jag har varit på friskis och tränat! Skivstång blev det ochd et var så sjukt jobbigt! Haha, jag körde med lite tyngre vikter idag + att det var nya övningar, haha. Therese var på ett pass senare med Sara, så jag åkte hem med dom. För första gången duschade jag alltså där. Jag tycker det är himla äckligt med rynkiga tantrumpor och guppande hängbröst. Förlåt, men jag gör det. Jag kn inte förstå at folk bara kan slänga av sig alltihopa och ogenerat trippa runt där, spritt språngande nakna. Ofräscht säger jag.

Nu ska jag skiva klart min svenskatext om Dante. Så jäkla drygt. På högstadiet älskade jag svenska, vi hade en så himla bra lärare. Nu på gymnasiet har vi en lärare som inte ens planerar sina lektioner och har noll koll på oss. Trist, egentligen tycker jag ju om svenska. Att skriva och sådär.

Imorgon blir det även att prata med SYO om iv-val och utökat och allt. Hopps jag iallfall kan bli lite klokare av det. Just nu ahr jag väll en lite hum om vad jag ska välja, men jag vill vara helt säker! Nu lutar det åt att läsa engelska C i trean, Psykologi A& B om jag får meritpoäng för det, och sedan Fotografisk bild. Vilket jag så jäkla gärna vill gå! Hoppas, hoppas.

Nu var det Dantetext, jag slänger in ett inlägg innan jag somnar!
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0