Bopbopbop bop to the top!

Tja!

Åh, är det inte snooorkallt? I vårt hus är det iallfall, och jag fick även ta moppen (!) till och från stallet vilket resulterade i Ellinor = ispinne. Det gjorde ju då inte skaen bättre, haha.

Så nu har jag satt på tvåan så jag kan ta ett varmt, härligt bad! Då blir det hårinpackning och såntdär mys! Sedan kommer man upp, fräsch och fit for fight för historieplugg, haha! Det är ju prov imorgon.

Jag känner mig faktiskt ganska lugn inför provet, det känns som om jag har koll! Ska bara kolla igenom anteckningarna och instuderingsfrågorna, sedan är jag klar för prov! Hoppas jag iallafall!

Om jag hinner ska jag skriva ett längre inlägg senare om djurens sätt att kommunicera, som jag ju lovade er innan jag stack tiill stallet!

TTYL!


Min fina! ♥♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0