That girl is so dangerous

Tjena!

Looking down on my fingertips.
Afraid of raising my head and meet the eye in front of me. 

Vet ni vad jag inte tycker om? Att titta folk i ögonen.
Självklart kan jag kolla och se hur fin ögonfärg människan har. Men om någon tittar på mig och möter min blick, sänker jag alltid min igen. Jag hatar det för det ger ett så osäkert intryck. Jag är väll inte så svag fortfarande?

Skolan idag var najs. Vi hade ingen idrott. Eller egentligen skulle vi gå en stärkande promenad och sen kunde vi gå hem. Vi gick en stärkande promenad tillbaka till skolan.

Idag ska jag fortsätta läsa kemi. Jag har några timmar på mig innan jag och Fanny sticker till friskis och tränar! Underbart!
Vad hittar ni på för något?


Leobebis hälsar att ni borde kommentera ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0