O M G .

Jag måste bara berätta en vääldigt pinsam sak som hände idag utan för skolan när vi då hade tagit vår stärkande promenad och stannat utanför skolan vid grinden typ. Grinden en sånn tung järngrind, så om man knuffar på den så kommer den tillbaka typ. Om ni förstår vad jag menar?

Iallfall så stod jag då vid denna grinden och puttade på den med foten och så, som den rastlösa människa jag är. Sen får jag ju typ en "rytm" i sparkarna, och när jag skulle sparka till den en gång så var den inte där. Jag vänder mig om, och så visar det sig ju självklart att jag har puttat till skolan snyggaste man istället för grinden.

Han skrattade iallafall och mitt hjärta dog och jag bannade mig för att jag inte orkade fixa mig imorse.

Kommentarer
Postat av: Joy

Vem då?:O;)

2010-04-12 @ 17:02:38
Postat av: Belinda





Hejs :-D

Är du intresserad av att vara med i min veckans blogg tävling? :) Det skulle vara jätte roligt :)

Kram på dig.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0