Drops from Jupiter

Hola chicas y chicos! =)
Que tal? = Hur mår ni?

Jag gliiiider här hemma. Det bidde ingen träning för varken min eller Fannys del. Jag avr ganska trött och då ahde träningen bara blivit en pina typ. Om jag inte orkar ett träningspass, vilket jag inte gör om jag är trött, så får jag typ ångest, haha. Jag ska nog gå ut och gå en promenad i det fina vädret istället. Jag ska försöka få med mig Kajsa också så blir det bra, hihi.

Meeen! Nu ska jag bli av med dagens kemisidor och det är bara 3 sidor kvar för idag, så det går snabbis!

Ska vi köra en fråga också? Hmm, det var ju en fråga! Hahah,, så fyndig jag är (A)

Vi hörs senarä!


Min bäbu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0