Converse

Hola!

Just nu sitter jag invirad endast handuk och försöker skriva med armarna hårt knipna runt den. Vi får se hur det går!

Anledningen till att jag sitter här är att jag kom på, när jag satt inne på toa, att jag ju skulle ringa stadium. Sagt och gjort -  på med en handduk och leta upp nummret. Jag pratade med en supertrevlig kille därifrån, som tyvärr kom med dåliga nyheter.

Jag vill ju ah ett par vita fräscha converse nu till våren tillsammans emd min ännu itne hittade skinnjacka, så har dom sånn 3 betala för 2 på alla skor på stadium, så såg jag min chans. Tyvärr var de slut på Mobilia, och i varenda jäkla stadiumbutik mellan Malmö och Stockholm.

Nu ska jag dränka mina sorger i duschen =(


Kommentarer
Postat av: Elina

Åh converse är så sjukt snyggt :D

och passar typ till allt :d ja skulle vilja köpa röda eller lila :D

2010-04-13 @ 20:26:53
URL: http://eeelinaas.blogg.se/
Postat av: Inela

Jag vill också ha vita converse nu till våren men typiskt är ju att de är slut i min storlek i hela staden! Kanske det går att beställa från Converse.com, mycket billigare än i butiken! :)



Hoppas du hittar ett par till slut, kram!

2010-05-05 @ 21:59:44
URL: http://ilavadesigns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0