Visst var det 8.10 jag började..?

Ja, visst var det så? Och eftersom jag börjar 8.10 idag så ställde jag ju klockan på halv sju. Inte mer med den saken? Jo, juste, jag börjar klockan 9. Så nu nitter jag här och somnar om, helt klar efter att ha stressat som ett jävla offer eftersom jag skulle börja 8.10 och ta bussen halv. Men nej, juste, kollar schemat: Inriktningsdag 9.00-13.00. Hääärlet!

Igår pratade jag med mupp från Gotland. Jag ska ju åka dit fredag-söndag denna veckan så förvänta er inga inlägg i helgen, hihi. Ska bli sjukt skönt att komma bort och som jag har saknat mina tjejer! Tydligen bor tjejen jag ska bo hos typ en timme från Visby, 3 mil från den andra tjejen vi ska va med och 7 km från närmsta busshållsplats! hahah, jag säger då det.

Idag så går jag ju då i skolan från 9.00 till 13.00 och sen så ska jag hem och hämta mitt id-kort på vägen. Asså jag ska hämta det påvägen hem, inte här hemma på vägen. Sen efter det så ska jag ut med vovvsing och rida efter det. Truly är tydligen halt igen, antagligen har hon strålröta, så jag får rida ngn annan =(. Stackars bäbu <3

Iallafall så har jag nog inte så mycket mer att skriva nu, så antingen så kommer ett annat inlägg snart eller så får ni vänta tills jag kommer hem.
xoxo

Gårdagens citat an Fiona Örnberg: Om jag ska dö, ska jag dö som påve! *gå omkring med en flaggpinne i handen och 4 blå koner på huvudet*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0