Puh!

Hejsan!

Hurryhurry! Full fart hela dagen, plugga,städa,stallet och plugg igen!
Fast nu ska jag ta en paus i form av ett bad. Självklart ks ajag ju plugga i badet, haha =P

Jag vaknade runt 9 idag, åt frukost, chillade innan jag tog moppen vid halv 11 till mr för att kolla på tävlingar. Tyvärr fotade jag inte så mkt, det blir ju så dåliga bilder i ridhus. Sedan kom jag hem, åt, pluggade lite och drog sen till stallet för att rida cptruly. Det blev inte så seriös ridning eftersom vi båda var ganska stressade (Eller hon ville ha mat och jag var stressad redan innan) men jag red väll i en halvtimme ngt. Sen cyklade jag hem (motionmotion) och satte mig direkt och började plugga på engelskaglosorna. Sjukt vad jobbiga de var, haha. Men nu kan jag dom och har alltså bara en del kvar, woho!

Nu ska jag baada!
xoxo


Långthårlångthååår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0