Det där första inlägget

Hejsan!
Nu är min design någorlunda klar. Jag orkade faktiskt inte sitta längre med den, hihi. Där är fortfarande några småändringar som behöver göras och så småningom kommer förhoppningsvis en lite roligare och spännande design. Men äh, det får räcka så länge, hihi.

Mitt namn är iallfall Ellinor, som du kan se där uppe bland de fyra bbilderna, som förövrigt visar min fotogeniska sida väldigt bra. Jag är iallfall 16 år kommer från Malmö.  Jag går på en skola som kallar sig S:t petri och där går jag Naturnatur. Förhoppningsvis, om linan löper som den ska rakt igenom dessa tre åren så flyttar jag senare upp till Uppsala och nässlar mig in på Veterinärlinjen där. Haha, heter det ens så? Jaja, ni förstår att jag har siktet inställt på att bli Veterinär.

På min fritid går det ganska mycket tid till plugg, men jag rider även typ 2-4 ggr i veckan och tävlar en pålle som heter Truly. Hemma har vi två katter och en hund =)

Om ni vill veta något mer steciellt om mig så är det bara att slå en pling. Nu ska jag gå och blanda ett stort glas oboy sen byta kläder och sticka över till grannen en stund.

Cya later alligator!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0