Det är så konstigt.,

Ja, då sitter jag här färdig och klar en halvtimme innan bussen går medan jag igår fick stressa som fan och missade ändå bussen. Jag älskar sånnahära mornar när man hittar vad man vill ha på sig direkt och allting går så smidigt. Och jag måste säga att det är klädvalet som tar längst tid och jag måste hitta något som sitter bra och känns bra just den dagen, annras fukar det inte, hihi.

Jag börjar skolan 8.10 idag, slutar runt 2. Sedan blir det direkt hem och plugga satan effektivt för sedan klockan tjugo över fyra eller tjugo i fem nånting så ska jag och min familj för att mina föräldrar firar 20 år som gifta! Det är fan beundransvärt! Tänk er för tjugo år sedan.
1989 var det året som Göran Persson kom in som en random kille i regeringen och blev skolminister.
1989 var det året som En sovjetisk atomubåt sjunker i Norska havet
1989 var det året som de sista sovjetiska trupperna gick ut från Afghanistan
1989 var det året som Chris Brown föddes
1989 var det året som Tom och Bill Kaulitz födddes
Och 1989 var det året som mina föräldrar blev man och hustru
Stort creed till dom!

Nu ska jag rusa till bussen
Maumuamua

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0