Den där morgonen efter..,

Hejsan!
Nu är jag uppe på benen igen! Wohoo! Eller inte.

Det är så att jag, som trogen klagshamnare, ska följa med och titta på allsvenskan i Fredshög. Jag skulle själv varit med, men hästen blev halt =(.

Jag tror jag kom i säng runt kvart i tre igår och då kan vi alla dra den slutsatsen att jag inte ser något vidare ut för världen idag. Igår var ball, vi dansade så att golven glödde och fötterna värkte så att vi bokstavligen inte kunde gå på benen. Men luftkastellet är överskattat enligt mig, jag ahde förväntat mig ganska mycket mer. Musiken spelades bara om och om igen (självklart så kom den lite roligare musiken när vi gick) och det var lite allmänt dött. Men äh, vad gör det? En utekväll med vännerna är alltid underbart bara det =)

När jag kommer hem ska jag direkt packa och fixa mig för att åka till Lund och passa min wunderbara kusin =). Det ska bli jättemysigt, det är bara hon och jag hemma. Vem tror ni kommer somna först?

Må gott!
xoxo


Olgisen och lille Irmisen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0