Lördagsmyys!

Hejsan!

Jag hoppas att allt är bra med er. Jag själv är skittrött, men annars är det prima!

Idag gick jag upp halv 8, jobb klockan 8 ju. Fick skynda satan, men vad gör man inte för lite extra sömn? Men mot alla odds hann jag! Ibland är jag himla bra alltså!

Jag var rädd där ett tag att moppen inte skulle rulla hela vägen, eftersom den har en tendens till att stanna lite där den har lust, sen får man gå dragandes på en 80kilosklump antingen hem eller mot färdmålet broende på hur långt man har åt respektive håll. Detta händer ju såklart bara när jag har hur bråttom som helst och moppen tycker att jag behöver lite extra motion och att jag för stå mitt kast som en lika jävlig tidsoptimist sm min kära far. Men idag höll kära Gullan, thank god för det! Både dit och hem faktiskt, woba!

När jag kom hem, med ett äckligt lager skit över hela kroppen, badade jag, peelade mig, hade hårinpackning och såntdära och jag kan säga det att det finns ingen gång som ett sådant bad är mer uppskattat än när man kommer hem från en jobbdag i stallet! Fräsch och härlig hoppade jagsenare i myskläder och fixade nya naglar, som inte blev alls så bra som jag tänkt btw. haha, det tar nog ett tag innan jag är lik aduktig som Foki, men träning ger färdighet, visst?

annars har det nog itne hänt så mkt varken idag eller igår. Var på friskis igår med Sofia från klassen. Vi tog ett Ki-box 90 minuters pass. Jag trodde helt seriöst att jag skulle dö, men vi klarade det, både jag och Sofia. Dock har jag fått känna på det idag. Jag har en jävla träningsvärk, och antagligen blir den värre imorgon. Men jag brände nog ett antal kalorier, och passet var faktiskt väldigt skoj!

Såhär ser jag ut just nu:

Åhuströja , mjukisshorts och innetofflor (som jag har på mig 24/7 här hemma)


mina mucho mysiga hemmatofflor, köpta på skopunken. Visst ser de mysiga ut?
I can tell they are (A)
(ni kan ju igga mina mucho orakade ben är ni väldigt snälla!)

xoxo





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0