15.05

Morsning!

Hoppas allt är bra med er, här är det bra minsann. Vi hade stenprov imorse, vi gillar det! Bergarter och mineraler ligger ju verkligen en nära hjärtat. Eller inte. Om sanningen ska fram så efter att ha suttit med dom jäkla stenarna i typ tusen år, så känd jag en aning för stark lust att bara slänga den där jävla flintastenen i huvudet på naturkunskapsläraren. Men, jag är ju för snäll (Eller för långt långt bort) för att göra det. Det var ng ganska tur. Men jag fick iallfall 4 bonuspoäng på provet, så det är väll endå helt okey. Muh!

Nu så väntar hunden på att få komma ut. Jag släppte ut honom i trädgården för en stund sen, men nu så står han och skäller att han vill in igen, så nu är det väll bara till att gå ut med honom. Som min syster så klokt påpekade för vovven igår, att det börjar bli en pain in the ass att gå ut med dig i detta skitväder, Leo. Men det beror nog mer på vädret än på hunden. Jaja, men ut måste han och då blri det minsann så också. Efter rundan så blir det snabba puckar till stallet för att rida. Kvällen sedan är vigd åt härliga mattetal. Mattetest på fredag minsann.

Nu måste jag rusa!
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0