091118

God morgon buddies!

Verkligen förlåt för dålig uppdatering, men det har varit fullt upp med viktigare saker än bloggen. Hoppas ni klarar er ;)

Idag så var det skola fram till 2, och efter det så stannade jag kvar i skolan bibliotek för att plugga. Vi har så jääävla mycket plugg nu =O Sicksick. Vid 3 stack jag iväg till tandläkaren för att spänna tandställningen och kejdan. Jag har en kejda i tandköttet som ska hjälpa till att dra ner en tand som ligger där och myser. Men snart kommer den ut! Wooho! Då är det bara till att rätta tilla andra andra tänder och sånt innan jag äntligen får ut den där förbaskade metallklumpen! Herregud, jag längtar! Tänk vad snygga mina tänder kommer bli, haha ;).

Vid 4 var jag klar där, rusade hem och åt och rusade sedan till bussen igen för att åka till Lund. Herrgud, jag höll ju på att blåsa iväg där jag sprang, ösregnade det gjorde det också. Muh! Men jag kom fram till ASC hel och  inte ren. Isch, jag hatar när regnvattensklibb sätter sig överallt och man är sådär äckligt blöt. Blöörk! Haha, iallfall så var det najs att träffa alla igen =D

Påvägen hem blev det lite klyddigare. Alla tågen var försenade i stormen och vi stog och väntade i 5000 år. Typ. Sedan kom ett tåg! Wohhoo! Sprang, hoppade på tåget! Frågade en människa väl på om det var ett mot-malmö tåg.

Nej. Mot hässleholm.

Ajdå, hoppa av fortsomtusan. Men sen kom ett riktigt malmötåg och allt löste sig! Hihi, jaaag klarar mig alltid!

Nu är jag iallfall schveinentröött och jag känner att jag kommer somna ganska snabbt. Bums.

Och förlåt för rörigt inlägg, men ellinor tööööttt!
Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0