You wish u could, don't you? Fucker!

Juuuullov! Härlet!

Idag har jag inte gjort så mycketnej, skrivit på mitt specialidrottsarbete som ska vara inne om cirkus 2 timmar. Senast. Ellinor is ute i sista minuten, as uusual! Men jag ahr även rullat ut till morsans jubb (I snöslasksäckelbajs) för att rulla vidare med henne till elgiganten och köpa min julklapp, hahah. vad är ens meningen med att slå in julklappen när jag själv har valt ut, tagit och studerat den innifrån och ut? Sedan ska man sitta påjulaftonen och snoka runt bland paketen och hmm, undra vad deeet kan vara,hmmm, sedan vara jätteförvånad över att jag fick just en såånnn sak! haha, det är kul att öppna iförsig. Och vi ahr ju glömt vad det var, ellerhur? =D

Jag är inte fullt pepp på julen detta året, typ världshistoriens minsta jul alá familjen Göransson. Det ska nog bli bra, wow, det blir vad man gör det till!

Nu var det arbetesomskaskrivas klart ja.

Hej vinterland!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0