Några av svaren!

Fråga: Hva får deg til å blogge? (:
Svar: Jag har alltid tyckt himla mycket om att skriva och har skrivit berättelser så länge jag har kunnat skriva. Sedan tänker jag även väldigt mycket och min lilla hjärna blir ibland överbelastad, så då är det skönt att skriva av sig. Jag vill även kunna påverka, förändra saker jag tycker är fel i samhället, så då är det väll ett sätt att få sin röst hörd. Eller ngt=P

Fråga: läser du kissies blogg?
Svar: Japp, hihi. Jag läser de flesta kända bloggarna.

Fråga: läget ?!:)
Svar: haha, bra, själv? =)

Fråga: När kom du på att du gillade att fota? :D
Svar: Hmm. Jag vet inte. Det var väll mest så i början att jag snodde mamma och pappas kamera för att fota i rent tidsfördriv. Och att jag fotade allt och alla är vi var iväg. Sedan när jag märkte att bilderna blev bra och hur olika de kan bli så gick det väll av bara farten. När mamma och pappa sedan blev tötta på att deras kamera alltid var överbelamrad av diverse olika bilder så fick jag min systemkamera i konfirmatiosnpresent sommaren 2008. Då började det bli riktigt roligt, det är ju en helt annan sak att fota med system och digital. Men jag ska nog säga när jag var 6-7 år något?

Fråga: När startade du att blogga? & är det här din första blogg eller har du haft fler? =)
Svar: Denna bloggen ahr jag haft sedan september iår, men jag har haft många tidigare bloggar som "påverkabloggen, ellinorgoransson, bellbello m.fl". Så jag har nog bloggat av och till i 2 år. Dock så har jag alltid tagit bort bloggarna och inte berättat i den vart jag tagit vägen, så jag har ju alltid fått börja om på nytt med besökare och så. haha. Nu klarar jag mig ty p inte utan en blogg att skriva i. haha.

Fortsätt fråga på! Nu ska jag dock till Kajsa och titta film!
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0