I know all the games u play, 'cause I play them too.

Jag vaknade redan klockan 10 idag, och för en som vaknat 11, halv 12 varje dag under lovet så var detta ett hårt slag.  Dock så var det morsan som väckte med mig pussar på armen, och det gjorde det hela lite bättre, haha.

Ännu bättre blev det när hon sa att hon och pappsen skulle till stan och undrade om jag ville följa med! Självklart sade jag och skuttade upp ur sängen. Eller inte, men med följde jag. Hihi, kanske mest för att jag såg min chans till att få med paranteserna in på elgiganten för att köpa mitt efterlängtade objektiv. Dock hadedom tydligen inte något av dom jag letade efter, och då blev jag lissen. Haha, men jag hittar det nog någonstans. Imorgon ska jag och mamma åka till japanphoto och se vad dom säger om de olika objektiven, hihi. Jag velar ju mellan Macro och ett bra telezoom, är det någon som har något av dom som kan dela med sig av sina erfarenheter?

Om cirkus 10 minuter så ska vi gå över till grannarna och äta lite rester från julen. Jag kan säga att jag är ganska trött på julmaten i alla dess former (förutom revbensspjällen), men några bitar ska nog kunna slinka ner eller vad tror ni? ;)

Vi hörs senare!
xoxo





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0