Godmorgon snyggingar!

Morgan och Klös sa något väldigt klokt i tidningen imorse. Ni vet han katten på seriesidorna? Ja, precis, han. Han sa något klokt i tidningen idag när jag satt och käkade min start med fil i. (Eftersom jag har typ lika mycket start som fil och det nog mer är meningen att ha mer fil än staart, så får det bli start med fil. ) Men det jag skuille komma till var att han sa något mycket klokare igår, men jag kommer dock inte ihåg vad. *hänga läpp*

Idag blir det riktig träning! Wow! Vid cirkus halv 4 så ska jag först cykla till stallet meed Cajsa. Sedan så ska jag ha dressyrkurs på förhoppningvis Frasse. (jobbigtjobbigt men så underbart!) Och sen så tror många att man slutar där, med spaghettiben och en otroligt härlig, nersvettad  rygg, men nejdå! Jag tycker vi kör en timmes ridning till! Hoppning! Woooho! Sedan så kör Cajsas mamma oss hem och sen är jag SAFE! Haha, skoja. Men jag ska faktiskt rida 2 timmar i streck med noll minuters mellanrum, men det blir kul! Jag älskar ju det!

Igår så red jag också och det gick bättre än på länge! Åh, vad härligt det var! Ni vet, det har gått lite sisådär på träniningarna på sistone, men igår så gick det faktiskt väldigt bra. Jag ska bara tänka på att räta upp mig ännu mer i dressyren så att jag sjunker in mot mitten. Annars gick det muy bien, Nemo var duktig pålle!

På tal om muy bien så har jag spanskaprov på fredag och jag vill rocka fett på det! HahxD, så idag så blir det pluggplugg efter skolan och innan stallet, sen på håltimmen ska jag alltså plugga ett kapitel, och 2 stycken när jag kommer hem. Tror ni jag lyckas?=) Det måste jag göra, för när jag komemr hem från stallet så har vi tjocka feta släkten här, eller iallafall mormor och morfar och mammas 2 av 3 syskon med barn och fru och alltdetdär. Så plugga efter stallet går inte.

Och nu måste jag rusa!
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0