Gårdagen!

Hejsan!
Hoppas att allt är bra med er? Jag mår brabra! 

Förlåt för den dåliga upptdateringen igår, men det var full rulle hela dagen. Jag kom hem från lisa vid kanske halv 2? Då va jag skittrött så jag satte mig vid datorn och precis när jag loggade in på msn så ploppade Erik upp och ville bowla. Vi stack till Lets go and had a great time! Sedan fick vi rusa hem till mig och ta ut vovven min på promenad och fan vad kallt det är ute! Inte najs =(. Iallfall, efter att jag och Leo hade lämnat av Erik hemma hos sig så traskade vi hemmåt och sedan var det bara att fixa ig för fest hos Fiona! Ballaste kvällen på länge kan jag säga! Tacktacktack finaste Fajowni för allt! ♥

Sedan stupade jag i säng klockan 2. Och sov tills 11! Härligt!

Idag så villjag verkligen ut till stallet, men nejdå, snön ligger envist kvar så jag kommer inte ut dit (eftersom jag vägrar köra moppe när det är halt en endaste gång till). jag saknar min bäbu jättemycket, men ska ut där imorgonbitti och pussa massa på henne! ♥ 
  
Så jag får fylla dagen med annat mys, som att fixa naglarna och sedan åka till entre med mammi ♥. Hon är bäst, jag älskar henne! Det är så härligt att ha så fina människor runt sig!

Nu ska jag göra en hissa/dissa lista till er, hihi!
xoxo



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0