Årsresumé 2009

Vilket underbart år jag haft. Här kommer en resumé av älskade 2009.

Januari

Sökte till gymnasiet, helt fel val.


Shaha rakades för att vi inte kunde borsta henne. Det blev cirkus 2 mm kort och hon såg ut som en pudel.


Jag såg ut såhär.


Februari


Fixade en hemmastudio med hjälp av lite tejp och papper.


Tävlade med Truly på Flyinge. Lika fin som vanligt! (Maja och Donald på bilden)

+ Jag fick ett kusinbarn - Abbe


Mars

Fyllde 16 år! Och skrev samma dag Nationella prov i Engelska.


Tävlade naffentorps klubbtävling. Det ar aldrig gått så dåligt på tävling någonsin! Haha


April


Påsklov!
Syster fyllde 18!


Åkte på påskläger till Åhus!


Köpte nytt objektiv. Ett Tamron zoom 55-200



Tävlade med Truly, startade min första LC+5, hon är underbar!

Diggade pink, ´mest "bad influence"


Fotade första utetävlingen hemma. Carro och Bamse på bilden.
+ Var sjukt aktiv på min förra blogg "bellbello.blogg.se"


Maj


Fotade med Liza som modell i vårvädret!


Spexfoto med 9A <3


Såg ut såhär


Tävlade den sista tävlinge på Truly, skabersjö slottspark. Världens finaste <3
+ Opererades
+ Sökte om gymnasievalet.


Juni

Shaha blev mamma för första gången. 5 Små sötbollar blev det!


Det blev sommarlov, skilldes från min underbara klass och gick ut med 310 poäng.


Åkte till Irland på spräk/ ridresa. Det var 2 underbara veckor med dessa bruudsen =D <3


Åkte till Småland med morbrors familj, till en kofarm som heter Virum och som morbrors frus mamma äger och bor på.


Juli


Jag och Alice fotade lite runt om på Virum, mest oss själva i Alices mormors gigantiska trädgård. Observera mitt grymt gröna, blonda hår efter allt badande.

+ Falsterbo horseshow!


Stack ut på roadtripp med dessa muppar. Vi cyklade verkligen de 10 milen mellan Höör och Åhus! <3


Kattungarna blev stora. större.


Och tyckte att Leos päls var en ball leksak


Älskade sommaren och njöt i fulla drag av värme, vänner och familj.


Ni får resten i ett annat inlägg! <3






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0