Årsresumé 2009 del 2

Augusti


Shaha opererades =(


Började umgås mer och mer med Kajsa, ofta stack vi till stan och luffade på kvällarna.


Hälsade på truly masor i hagen. Jag klippte även av håret och färgade brunt och rött. Blont hade jag ju sedan innan.


Baby <3


Började gymnasiet och saknade 9A mer än någonsin, haha.
Kattungarna såldes.


Träffade Systerbus <3

Jag startade ju denna bloggen!


September

Skulle ha tävlat allsvenskan, men Truly blev halt samma vecka och jag var i stallet och pysslade om henne i massor.

Pappa fyllde 46.



Oktober


Jag bakade mina första cupcakes, haha.


Truly åkte till veterinären som sade att hon inte skulle bli bra på ett år...


Jag trivdes bättre och bättre i min klass.

+ Höstlov
+ Jag åkte på läger till Åhus.


November

Jag var rädd för att Truly skulle åka.

+ Vädret blev sämre och jag allt deppigare.


Jag ville tillbaka till Åhus och de äkta vännerna.


December

Första snön kom
Truly lärde sig puss och Skaka på huvudet.
Jag klippte håret kortare och det blev helblont.
Julafton och härligheter.


Hur har ert år varit? =D
xoxo


Kommentarer
Postat av: Jossan<33

Vilka söta hästbilder! Älskar hästar! Cupcakesen(stavning?) såg goda ut faktiskt

2009-12-31 @ 14:42:01
URL: http://coolgiirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0