2009

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Massor!
2. Höll du några av dina nyårslöften? Japps! För en gångs skull lovade jag mig själv bra saker som jag verklgien ville förändra och jag lyckades!
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Nepps
4. Dog någon som stod dig nära? Nej, det hade jag aldrig klarat.
5. Vilka länder besökte du? IRLAND! Minne för livet! och danmark ju.
6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? En pojkvän, haha =P
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? Alla de dagar som jag umgåts med mina underbara vänner och familj. 
8. Vad var din största framgång 2009? Att jag bestämde mig och gjorde det jag bestämt mig för.
9. Största misstaget? Jag har gjort hur många misstag som helst. Kan dock inte komma på något speciellt nu.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Hmm, jag blir alltid förkyld när det blir kallt, men inte så.
11. Bästa köpet? jag har gjort många bra köp, haha. Men om jag köper mitt macro innan torsdag så blir det nog det, hihi.
12. Vad spenderade du mest pengar på? Kläder, onödigt skit och objektiv.
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Ja, hur mycket som helst!
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? Jag kommer komma ihåg 2009 i sig eftersom så mycket förädrades, men speciellt många låtar och så.
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Sjuukt mycket gladare!
16. Vad önskar du att du gjort mer? Hmm, jag vet inte. Jag borde ha gjort mer kreativa saker.
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Jag vet faktiskt inte.
18. Hur tillbringar du julen? Med familjen, mormor och morfar och morbror.
19. Blev du kär i år? Nej.
20. Favoritprogram på TV? Project runway.
21. Bästa boken du läste i år? Alla Twilight-böcker
22. Största musikaliska upptäckten? Woot? haha.
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Jag brukar bara önska mig pengar och det fick jag, haha.
25. Något du önskade dig men inte fick? Jag är inte den personen som önskar mig saker
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Firade med mamma, pappa och syster, sen hade jag en liten tjejmiddag på fredagen.
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Hmm, jag vet inte, antagligen
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? BOOORING!
29. Vad fick dig att må bra? Vännerna, familjen, truly, allt kul jag var med om =D
30. Vilken kändis var du mest sugen på? Chad michael murray
31. Vem saknade du? Farmor
32. De bästa nya människorna du träffade? Jag har träffat så många nya, dt går kanppt att räkna upp dom, haha =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0