Don't look back in anger

Helloj =D

Hur är det med er? =D Med mig är det finnemang. Jga önskar att jag kunde säga att jag ahr pluggat hela dagen, men dte har jag inte. Haha, men jag har bara lite kvar,  och eftersom det är viktigt med pauser, så tar jag en paus nu och ska börja på spanskaläxan när jag skrivit klart här! Innan kom Kajsa och gjorde mig sällskap i mitt pluggande. Jag hade ganska dålig koncentration innan hon kom så den blev mycket bättre när hon kom, hihi. Då tvingades jag ju plugga eftersom hon också behövde det!

Nu väntar spanska! Vi hörs! ♥


Kommentarer
Postat av: Elin

Sv; Tack, riktigt kul att höra:D

Haft en bra lördag?



kram,

/Elin.

2010-04-17 @ 16:41:31
URL: http://hagenvald.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0