Borsta tänderna när du är riktigt glad!

Okej, jag är ganska inte glad nu, men jag borstade tänderna iallafall. Sorry för kass uppdatering idag, men har haft fullt upp kan jag säga. Jag pluggade faktiskt till typ 2, nääästan, iallfall tills syster vaknade och slog på TV:n och det oooturligt nog var Next-weekend på MTV. Too bad för kemiboken, den blev såå nextad!

Jag stack iallfall ut med vovven vid 2 och sen till stallet vid 3, hoppning på schemat, hade Gry, gick väll rätt okey., Men kom hem vid halv 6 och åt. Sen väntade kemiboken igen och tro det eller ej så har jag faktiskt läst alla de tre kapitlena idag som jag skulle! Typ one in a lifetime.

Nu ikväll så kom morsan hem, brun och ful, jag är inte alls avundsjuk på att hon har fått en vecka på Teneriffa. Hahah, men det är hon väl värd <3. Och sen efter att ha fått finfina trosor och strumpor, så satte jag på mig lösnaglarna igen. Dom var stenfula, så jag tog av dom och målade mina egna korta svarta istället.
I ren protest.

Sen så borstade jag tänderna även om jag var ganska inte glad.

God natt!
xoxo


Ja, bilden äär tagen av mig! Nöff!

Kommentarer
Postat av: Mallamousan

SV: Tack så jätte mycket!! Himla roligt att få umgås med båda famil och släkt!!



Ha en underbar dag!!



http://mallamousan.blogg.se

http://mallamousan.blogg.se

2009-11-16 @ 10:12:29
URL: http://mallamousan.blogg.se/
Postat av: Fiona

Gry <3 Jag är avundsjuk! Jag protesterade mot mina naglar idag också, tog av den på ena handen och målade mina egna röda. Sen orkade jag inte mer. Så jag har en hand med korta, röda, fuckade naglar och en med långa, blå/lila/turkosa, fuskade naglar xD

Ett ord: FAiL!

2009-11-16 @ 22:33:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0