Åh, ångest.,.,

TV personality Kimberly Caldwell arrives at the American Idol Top 12 Party held at AREA on March 5, 2009 in Los Angeles, California.  (Photo by Kevin Winter/Getty Images) *** Local Caption *** Kimberly Caldwell

Typ världens snyggaste människa. Typ världens snyggaste frisyr!

Jag ska fråga therese om hon kan klippa sån frsiyr på mig, haha. Eller, om jag skulle passa i den. Muh!

Jag kan inte bestämma mig om jag ska sparasparaspara nu som fan så jag får långt år igen, eller om jag ska klippa det så som på bilden.,

Jag vill ju ha långt hår, tillbaka mitt gamla, men samtigigt så palalr jag itne spara, hahahxD

Dessutom är det så fult nu=(

Jaja, jag får fundera på saken;)
xoxo

Vad tror ni, kära läsare?

Kommentarer
Postat av: Your best roomie forever! ^^

Jag tycker faktiskt att du är 10 gånger snyggare än hon på bilden :) Pussar!

2009-11-27 @ 18:27:34
Postat av: Anonym

Fast jovisst, frisyren var snygg :)

2009-11-29 @ 18:06:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0