You are my favorite mistake.

Guuud vilken rolig kväll jag hade igår! Kajsa följde med och i början var det lite spänt och så, så det var mest Kajsa och jag som ratade med varandra. Sedan lekte syster lekledare och det drog igång hela grejen. Dans, Shots, Underbara människor - kan det bli bättre? Tack Fään för en sjukt rolig kväll!

Idag vaknade jag halv elva av att telefonen ringde. Det var någon försäljare i guess.
-Är J hemma?
-Nej
-Är E hemma?
-Nej. Är du på jobbet?
-Ja
-Dom också.

Okey, riktigt så sa jag inte, men jag önskar att jag sa det där sista. Ingen förstör min sovmorgon, förutom då denne telefonförsäljare, för jag gick upp och nu sitter jag här med min nallebjörn, haha.

Damn it!
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0