Vaar är julstämningen?

Tittuut!

Nej, men jag finner inte den dära julstämningen som alla pratar om någonstans!

"men hon är ju dum i huvet, den finns ju i varje jäkla fönster!"- tänker ni.

Ja, jag har faktisk ögon att se med "Thank god!" men, jag menar käänslan. Inga julkalendrar, ingen julkalender på tv (Och nej, jagt änker inte gå upp typ 5.30 för att se på julhjältar).

Så gud har antagligen försökt få mig att hitta julstämningen, med julstakar i fönstren, ljus på domdärsnörenamellanlyktstolparna, och nu har vi till och med börjat göra en jultidning på spanskan!. Men jag har ändå inte hittat julstämningen, så gud har tydligen tagit ett steg längre. (han tycker väll synd om mig eller ngt.) För när jag hoppade på bussen hem från skolan idag så luktade hela jääävla bussen sill. Sill! Såndär inlagd sill som mamma brukar göra varje jul.


Jag gillar inte sill, och jag gillar verklgien inte lukten av den., hör du det gud?

Och nej, jag har inte hittat julkänslan än.



Förutom nu precis, när jag såg att mamma hade köpt saffran. Åhh, JUULBAAK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0