RFYLB - run for your life bitches!

Ja. Godmorgon! Hoppas allt är bra med er! Här är det prima ballerina!

Jag kom att tänka på en sak precis: Att det kan vara hur kul som helst med förkortningar för diverse olika saker (som typ ttyl (eller ttyn) - beroende på hur glad man är). (Btw så tog det cirkus ett tag för lilla mig att komma på vad ttyl betydde - talk.to.you.later!) Haha, det gjorde min dag, för några dagar sedan.

Jag diggar även bring it on - all or nothing, och där pratar dom ju bara med första bokstaven i ordet med varandra, typ "IGMUT" som tydligen ska betyda "I'm gonna miss you too". Det sjukaste är att hela gänget fattar direkt vad som menas. That's impressive! Om jag skulle kommit till skolan på måndag och helt plötsligt bara ropat "IGMUT" till da gang så hade dom bara tyckt jag var dum i huvet.

Jahapp.

Det jag ville komma till var att jag precis har varit ute och sprungit. Eftersom ingen annan ville följa med och köra ki-box med lilla mig så tog jag saken i egna händer och stack ut och sprang istället, haha. Wow, vad jag sprang kan jag säga er. Så mycket att jag fick blodsmak i munnen och illamåendeisch.
Ändå missade jag slutet på Hells Kitchen.

Inte bra =(

Fast nu är jag fit for fight för helgen!
TTYL


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0