Come on, leave me breathless

Någon mer än jag som inte har gort ett skit idag?

Inte?

I vilket fall hoppas jag att det är bra med er och att ni har haft en fin jul. Det har jag haft! 

Familjen tillsammans fick ett wiispel av oss själva,haha, så det blev en del wiispelande igår, men även Kalle anka tittande, julmat och härligt sällskap. VI firade julen här hemma med Mormor,morfar och morbror Hans, och när de åkt hem så gick jag, mamma och pappa över till grannarna och hälsade på. Det blev en liten, mysig jul! ♥

Igår fick jag bland annat pengar, som kommer gå till ett nytt objektiv, 2 jättefina tee's av syster, en större kameraväska av mamma och pappa och ringar, halsband och en finfin hårrosett av syster! Själv gav jag pappa en queenskiva som gått varm nu i ett dygn, haha. Det är ett grymt bra band acually!

Som sagt har jag inte gjort mycket idag, mer än att spela wii och glida runt på datorn. Jag och pappa har även tittat på "flickan som lekte med Elden" och Berättelsen av Narnia "Häxan och Lejonet". Faktiskt har jag även målat naglarna svarta förutom ringfingrarna där jag har gjort zebramönster resp. leopardmönster. Jag kan visa er med en fim hur jag gjorde imorgon!

Hur har er jul varit?
xoxo



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0