Ångest.

Klimatmötet i köpenhamn gick åt helvete.

Jag har velat sticka ut på en jogginbgrunda idag, men fucking snön låg där ivägen. Självklart vill jag ju itne snubbla och skada nejsan (som dock redan är tillräckligt tillplattad)

Jag vill ut och sheaka rumpa.

Jag är uttråkad.

Ingen svarar på sms =(

Livet är bajs.

Rummet ser ut som skit, så även skåpet med stallgrejorna, garderoben är helt åthelvete. Imorgon blir det städdag, springdag och träning med Fiona. Fan vad jag är grym! Dessutom blir det stallet och lära Truly mer cirkustrick. Hon kan faktiskt redan puss och skaka på huvudet när jag frågar om hon är dum. Men lite mutor såklart, hihi. Imorgon så ska jag lära henne att spela fotboll, haha. Om ridhuset är ledigt dvs. Sen kanske jag kan ta hit några klasskompisar på kvällen? =D

Nu blev jag genast på bättre humör!
xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0