091226

Hejsan!

Är det någon mer än jag som börjat få panik över Nyår?
Jag vet verkligen inte vad jag ska göra samtidigt som jag känner att nyår verkligen är överskattat. Visst, jag älskar att fira med mina vänner och så, men samtidigt känner jag att man inte borde behöva känna såhär för en kväll som egentligen inte betyder så mycket. Åh, nu vill jag ut bara för det!

Idag var jag först i stallet och direkt där så frågade Lotta om jag ville rida. Självklart ville jag det, så Nemo fick lite motion. Dock tycker jag det är jättesvårt att rida själv eftersom man själv inte ser hur man rider och vad man behöver rätta till, ajaj. Men det gick väll ändå helt okey. I stallet lyckades jag även få Truly att skaka helt självmant på huvudet när jag frågade om hon var dum, och jag fick en puss helt gratis (alltså utan flera morätters övertalning) när jag sade puss. Jag vill bara att hon ska bli frisk nu och att hon slipper åka till Evamarie. Den jobbigaste tiden blir nog till våren när hon blir brunstig, faan om hon åker för att betäckas då. Då är det bara några månader till tills hon kan börja ridas igen och om hon åker till Evamarie så kommer hon inte tillbaka.

Efter stallet bar det av till faster Lena där även Kusiner med barn och män var. Här kommer några bilder:


Therese och Bäääli

Ojoj, en sjuuukt sexig bild på systrar Göransson.


Assel och Linor! haha, mitt kusinbarn y moi


Min kusin och hennes man. Och snart kommer en liten bebbe ! ♥


Lille herkules! Kommer ni ihåg att vi hade kattungar här i somras. Detta är då en av Shahas ungar från vår senaste kull, visst är han söt? =)

Nu ska jag nanna tror jag minsann!
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0